diumenge, 23 d’agost del 2009

Proposta d'en Pep Vila

Companys,
Aquest potser no és el millor mitjà per fer proposta de nova incorporació d'un caçador. Però malgrat tot i aprofitant que aquest any tampoc serem molts a l'excursió, us proposo convidar-hi un excel·lent company i muntanyenc, en Lluís Vilanova i Pons de Verges, força de vosaltres el coneixeu (ram del magisteri). Tot i això, si algú considera que ja som massa colla que em respongui aquest correu i sense cap mena se discussió m'abstindré de convidar-lo (i més enllà que em sembla que en Lluís "fa" pel grup, no suposarà cap problema).
Dieume'n alguna cosa, please!!
Pep Vila

1 comentari:

Salvi ha dit...

Jo sóc favorable a que en Lluís Vilanova s’integri a la Societat dels Caçadors de Colometes... i ja participi en la sortida d’enguany.
No crec que l’augment de socis sigui perjudicial, ja que sempre en falta algun com és el meu cas en aquest any.